torsdag 5 mars 2009

Helt annorlunda

Here's the deal; tre familjer intresserade av mig, alla familjer hade ringt sina ccn och sagt att vi haft väldigt bra samtal och att de tyckte jag verkade trevlig. Min cc sa att nu ligger beslutet hos dig och jag plockar dig ur matchning nu så du slipper få fler familjer att välja mellan. Så ja, förhoppningsvis är detta löst snart och bara att hoppas att nån av dessa familjer vill ha mig nu. Jag skulle kunna tänka mig alla! De är verkligen supertrevliga alla familjerna, ska träffa en imorgon och se hur det känns.

Under tiden har jag det toppen här, mötte barnen imorse och det var så roligt! De är ju världens bästa barn, snälla, trevliga, roliga underbara var ju rätt ord! Nu har de dock åkt till Florida så jag och pappan är kvar hemma. Ikväll tog jag bilen till Woodbury common och shoppade, så härligt! Var på jakt efter skor och ville ha låga svarta tygskor, hittade väldigt många fina skor som jag tvingade mig själv att inte köpa för jag skulle bara ha de där svarta, på converse hittade jag ett par men så plockade killen som hjälpte mig fram ett par snygga typ randiga som han gillade mycket, och det gjorde jag med så dom blev det ;) För hur mkt? Tio dollar! Helt okej kan man säga. Så nu äger jag ett par ljusa randiga converse. Vårskor, precis vad jag behövde.. allt måste ju inte vara svart. Shoppade också lite presenter och imorn ska jag bege mig ner till posten och skicka iväg dom. Just nu är jag ensam hemma för B är ute, jag sköter elden och hunden. De har en väldigt mysig katt som verkar gilla mig också. Håll tummarna för mig imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar