lördag 14 mars 2009

Sol och kallt?

Idag har jag lyckats tagit en sovmorgon för första gången jag kom hit, mycket skönt. Igår jobbade jag hela dagen och på em kom S hit och städade ur det som skulle bli mitt rum, och gud så gott det luktade då jag fick flytta in! Bar ner mina väskor och nu håller jag på och packar upp dom för förhoppningsvis sista gången på ett bra tag... Direkt efter jag burit ner väskorna kom en tjej och hämtade upp mig, vi for iväg till ett mall men de stängde vid nio precis efter vi kommit dit så vi for hem hit en sväng istället. Väldigt väldigt trevligt att träffa någon här i trakterna :) Hon tränar på det YMCA jag tänkte bli medlem också så det är toppen. Dessutom har hon en tvååring så förhoppningsvis blir det playdates med ;)

Sedan har jag faktiskt en del planer för helgen, ska ta T:n in till Boston och träffa Jennifer på ett ställe vid två, får se hur det går. Haha, ingen av oss hittar nånstans men jag försökte förstå var hon är och så bestämde vi plats på en station som båda skulle passera. Nu såg jag i min Boston-guidebok som jag fått att denna station är STOR! Men vi har ju mobilen... Vi tänkte fara ut o kolla in Harvardområdet och sedan vet jag inte vad som händer. Ska bli kul att träffa henne igen iaf! Och betala tillbaka den slant jag blev skyldig henne i krisen för två veckor sedan... Nu ska jag kila upp och fixa lite frukost innan jag fortsätter packa upp och göra mig hemmastadd här nere.

Kom just på att jag missar livesändningen av melodifestivalen idag! AAAH! Men det får det vara värt för lite umgänge... Då har jag något att kika på ikväll men det lär väl vara oundvikligt att se vem som vann. Jag hejar nog på Molly, eller Heat, haha.

1 kommentar: