tisdag 3 mars 2009

Så var det med det

Okej, jag är i "rematch" som det så fint heter. Efter enbart en vecka! Och inte ens det i familjen.... Nej det här höll inte och ja, jag ska inte gå in på några stora omständigheter men det är verkligen tryckt stämning nu. Förhoppningsvis är detta sista natten jag sover här. Förhoppningsvis finns en ny familj därute till mig nånstans. Tackar just nu för att jag har J som ställde upp o hämtade mig ikväll och lånade ut pengar. Jo, jag har pengar men dom är på kontot.

Det finns en ny familj till mig redan nu som jag pratade med ikväll, jag ska träffa mamman imorn och vi får se mer. Dock behöver de ingen "extraordinaire" och jag tycker jag förtjänar dom pengarna så vi får se helt enkelt. Jag ska absolut ge dom en chans för de verkade trevlig, samtidigt ska jag inte välja första bästa nu bara för att jag är desperat. Det löser sig väl, eller hur? Antingen finns en familj där eller så får jag åka hem till Sverige, vilket jag inte vill, men värre än så är det inte. Det värsta just nu är stämningen här, den klarar jag inte! Så nu vet ni hur läget ligger och sen får vi se när jag kan höra av mig igen och hur läget ligger då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar