fredag 6 mars 2009

Malla is going to...

.. det får ni veta imorgon men jag har gjort mitt val! Tror jag ;P Har ju ingen att diskutera saken med då alla i Sverige sover och alla aupairer här är förmodligen ute på nå skoj. B är på bio men jag ska kolla vad han tycker då han kommer hem om en halvtimma.

Hur tror ni det gick för mig att köra idag då? GRYMT! Man kan ju inte annat än säga att jag är en grym bilförare. Tänk er usa, på några ställen jag körde idag var det SEXFILIGT, exits hit och exits dit. Tog ca två timmar att köra ner och jag var nästan rätt hela vägen. Kände att jag inte hade riktigt koll på läget då jag var precis i närheten så jag svängde in på parkeringen på Wendys och ringde mamman för att se om jag var på rätt väg. Var tror ni hon var då? På samma parkering!!! Vad är oddsen liksom? Haha, det visade sig att jag nästan var på rätt väg, jag hade bara åkt lite lite för långt så då fick jag haka på henne så blev det bra. Men förstår ni, jag har aldrig varit där i trakterna, kör bara in nånstans för att se om jag är på rätt väg och hon är på precis samma ställe precis då!

Vägen hem fick jag förklarad av dem hur jag skulle ta mig ut på 287:an för därifrån hittar jag... Skulle på 287 N och detta var i slutet på rusningstrafiken så det var massor av bilar, jag blev lite stressad och såg bara numret 287, svängde av och insåg precis då att jag var påväg S, alltså söderut! Inte bra.. Ingen panik, svängde in på första bästa mack och frågade hur jag skulle göra för att komma norrut ist, var bara att fortsätta en bit så var jag på rätt väg. Är jag inte duktig så säg? ;)

Så är ni nyfikna nu var jag ska ta vägen? Hihi!

1 kommentar:

  1. Jag är hemskt nyfiken!!!! Kliv upp nu å säg hur du bestämt dig :P Du är ju grym på att köra, det var ju de jag sa när jag läste beskrivningen, du fixar det lätt! :)

    SvaraRadera